Poděkování, pochvaly i dotaz či připomínku lze psát nově přes web. V případě souhlasu rádi zveřejníme
15. 8. 2024
KRÁTKÁ INFORMACE, REFERENCE
Klatovská nemocnice dostává průběžně od svých pacientů či jejich blízkých poděkování a pochvalu za péči a léčbu. Někdy mailem, někdy tradičním psaným dopisem, někdy osobně a nezřídka přes messenger či nemocniční facebook. „K těmto variantám přidáváme nově i možnost napsat pochvalu, děkovný vzkaz, ale třeba i připomínku, námět nebo dotaz přes kontaktní formulář Reference přímo na webu nemocnice,“ říká mluvčí nemocnic Plzeňského kraje Jiří Kokoška. Tento způsob navíc umožní některé ze vzkazů na webu i přímo zveřejnit. Kontaktní formulář Reference se objevuje v podobě vyskakujícího růžové okna ve spodní části každé webové stránky.
Každá reakce spokojeného ale i nespokojeného pacienta či návštěvníka je pro nemocnici velice důležitá. „Prosíme neostýchejte se nám napsat klidně jen pár slov ‚líbilo se nám to a to‘ / ‚nelíbilo se nám to a to‘. Každý pozitivní vzkaz udělá radost, dokazuje zdravotníkům, že jejich práce má smysl, a tím je motivuje, aby ji dál dělali naplno a srdcem. Kritické připomínky, pokud jsou jasně popsány, nám naopak pomáhají zjistit případná slabá místa a hledat způsoby, jak je řešit nebo jak komplikacím předcházet,“ doplňuje mluvčí nemocnice.
Kde najít formulář pro reference?
Formulář Reference se objevuje jako růžové okno ve spodní části každé webové stránky na internetu nemocnice. Jeho přímá adresa je www.klatovy.nemocnicepk.cz/reference. V horní části této stránky je formulář pro zaslání vzkazu a pod ním pak už zveřejněné některé reakce pacientů, kteří dali svolení k jejich uveřejnění. Náležitosti formuláře jsou jméno, příjmení a mailový kontakt, přičemž ale příjmení a kontakt nebudou u zveřejněných vzkazů viditelné. Dobrovolné je vyplnění města či obce bydliště a mobil. Kontakty slouží nemocnici pro případ, že by bylo potřeba se autora vzkazu na cokoli doptat.
Pacient může přidat jako hodnocení počet srdíček (5 – nejlepší, 1 – nejhorší), vybrat si téma k němuž se vyjadřuje, jako je třeba porodnice, chirurgie, strava, dotaz, a dále napsat samotný vzkaz. Může mít až 700 znaků. A v závěrů označí, zda nemocnice smí jeho vzkaz zveřejnit (vždy bez přímé možnosti identifikace) či nikoli.
Zveřejnění vzkazů po souhlasu
Zveřejněné vzkazy se objeví ve stránce referencí a filtrované dle jednotlivých pracovišť také ve stránce jednotlivých oddělení. „Samozřejmě každý vzkaz také předáváme na dané pracoviště, aby se s ním adresáti mohli seznámit,“ doplňuje Kokoška s tím, že od testovacího spuštění formuláře v polovině července už přišlo prvních 20 vzkazů. Některé uvádíme níže. Starší poděkování jsou na stránce Poděkování a pochvaly pacientů | Klatovská nemocnice.
První z referencí v novém formuláři
10. 8. 2024
Mockrát děkuji za fantastickou péči na odd. gynekologie. Za laskavost a za milý personál. Děkuji primáři Kunešovi za jeho akci „kulový blesk". Nemocnici mohu jen doporučit a děkuji sestřičce, která se o mě krásně starala po operaci, jméno nevím, ale byla úžasná. Jste naprosto úžasný team. Michaela A., Přeštice
9. 8. 2024
Dobrý den, ráda bych poděkovala dr. Barochové, u které jsem byla v sobotu 3. 8. na dětské pohotovosti se synem. Paní doktorka byla nesmírně přátelská, hodna, vstřícná a pečlivá. Velmi příjemná zkušenost. Děkuji. S pozdravem H.K.
5. 8. 2024
Chodím pravidelně darovat krev, vždy milý a usměvavý personál. Tereza K., Nýrsko
28. 7. 2024
Odstranění nosní mandle u syna velká spokojenost a vstřícnost jak od lékařů, sestřiček i sanitářů na 1*. Mohu jen vřele doporučit :) Miroslava Š.
28. 7. 2024
V únoru jsem podstoupila operaci pravé dolní končetiny - fraktura fibulae (následkem úrazu). Velmi děkuji panu doktoru Václavu Šampalíkovi za perfektní provedení operace a především za srozumitelné podání vyčerpávajících informací ještě před výkonem. A velké díky i panu doktoru Šnajdrovi za další pooperační péči až do mého úplného uzdravení. Nepotýkám se s žádnými potížemi související s úrazem. Ani otoky a to zejména teď v létě. Velký dík patří i celému chirurgickému oddělení včetně ambulance. Eva S.
22. 7. 2024
Dobrý den, ráda bych poděkovala panu primáři Kunešovi a celému jeho týmu GPO za profesionální péči a lidský, individuální přístup. Po celou dobu v jejich péči jsem se cítila v dobrých rukou, bylo vidět, že svou práci mají rádi a dělají ji s velkým nasazením a ❤️. Děkuji za vše. Jarča K.
Více www.klatovy.nemocnicepk.cz/reference/