Propuštění z nemocnice

O termínu propuštění z nemocnice v případě hospitalizace informuje ošetřující lékař. Poskytne Vám také instrukce ke způsobu domácí péče a seznámí Vás, jak včas odhalit případné komplikace a jak je řešit. Zároveň připraví propouštěcí zprávu pro lékaře, který Vás k hospitalizaci doporučil.

Při odchodu si pečlivě zkontrolujte, zda jste v nemocnici nic nezapomněli. Nemocnice doporučuje, aby Vám při ukončení hospitalizace pomohli blízcí a zajistili Vám pohodlný odvoz.

Jménem Klatovské nemocnice Vám dále přejeme brzké doléčení a rychlou rekonvalescenci. Doufáme zároveň, že jste byli s péčí u nás spokojeni.

Poděkování

Pokud chcete zdravotníkům vyjádřit vděk za dobře odvedenou práci a příjemné vystupování, využijte možnosti poslat děkovný vzkaz příslušnému oddělení např. přes kontaktní formulář (níže).

Pokud chcete vyjádřit vděk i nad rámec verbálního poděkování, lze podpořit finančním darem nemocnici. Informace k poskytnutí daru naleznete zde.

poděkování

Pošlete ošetřujícím poděkování nebo pochvalu. Rádi vzkaz předáme 

Zbývá 700 znaků

* Povinné položky

Poděkování, pochvaly

10. 3. 2025 Iva PV
Klatovy
star star star star star
interna - Chtěla bych moc poděkovat všem, kdo v sobotu 8.3.2025 přijímali moji maminku. Od záchranky po sestřičky. Bohužel si v situaci, jaká byla, nepamatuji jméno pana doktora, kterému obzvláště děkuji za pochopení.
Tým KN Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Rádi ji předáme na oddělení.
5. 3. 2025 RSB
Rokycany
star star star star
ORL - Jsme tu podruhé se synem, poprvé nosní mandle, teď krční. Už poprvé jsem byla nad míru spokojena, sestřičky, doktoři, naprosto úžasní lidé. Žádná nepříjemná sestřička, ani doktor. Teď jsem ani nepřemýšlela a věděla jsem, že na krční znovu zde. A nemohu nic jiného, než zase pochválit. Jsou tu opravdu lidé, kteří svoji práci dělají s láskou a ne z povinnosti. Moc všem děkuji za vše, co pro nás děláte. ❤️
Tým KN Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Rádi ji předáme na oddělení.
2. 3. 2025 Eva B.
Klatovy
star star star star star
rehabilitace - Děkuji celému týmu rehabilitace, hlavně těm, které byly na magnetoterapii, paní primářce a v neposlední řadě sestřičkám na recepci, že mně vyšly vstříc po vynucené pauze z důvodu úmrtí v rodině. Empatie zde nechybí a musím opětovné vyzdvihnout perfektní péči!!!!!
Tým KN Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Rádi předáme na oddělení paní primářce, všem fyzioterapeutkám i pracovnicím recepce.
2. 3. 2025 Petr J.
Klatovy
star star star star star
neurologie - Dobrý den 1.3.2025 jsem musel podruhé na pohotovost se zády. Poprvé na internu, kde jsem dostal kapačku, která nezabrala. A včera pro velkou bolest jsem opět vyrazil na pohotovost. Znova na internu. Pan doktor mne poslal na neurologii. Vyrazil jsem tedy na od oddělení s obavou. Připadal jsem si jak v jiné nemocnici. Krásné milé přivítaní, lidskost na prvním místě. Sestra mě posadila a za chvilku dorazil i lékař Miroslav Červenka. Skvělý pan doktor, prohlédl mne a napsal dvě kapačky. Dnes je mi o 95% lépe, proto moc děkuji celé neurologii. Moc děkuji s pozdravem Petr J.
Tým KN Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Rádi ji předáme na oddělení i panu doktorovi.
27. 2. 2025 Jana H.
Sušice
star star star star star
ARO, MJIP - Dobrý den, velice bychom chtěly se sestrou poděkovat za profesionální a především lidský přístup všem zaměstnancům oddělení ARO a MJIP. Tatínek zde byl od 02.02.2025 hospitalizován pro akutní resp. selhání. Díky skvělé práci, nasazení a úsilí všech máme tatínka zpět doma a těšíme se z dalších společných chvil... Obzvláště bychom chtěly poděkovat kromě profesionality za lidský přístup v takto velice náročném prostředí a určitě nebereme jako samozřejmost úsměvy na tvářích, pohlazení a vlídné slovo vůči nemocnému. Také podávání všech potřebných informací probíhalo vždy s trpělivostí a pochopením... Velice DĚKUJEME a vážíme si Vaší práce!!
Tým KN Dobrý den, děkujeme za Vaše milá slova. Rádi ji předáme poděkování na obě pracoviště.

Zápatí - další informace

esf eu MMR

©2025 Skupina Nemocnice PK
Created by Beneš & Michl.

× Jste s naší péčí spokojeni?
Prosíme, podělte se o vaše zkušenosti! Děkujeme.