Propuštění z nemocnice

O termínu propuštění z nemocnice v případě hospitalizace informuje ošetřující lékař. Poskytne Vám také instrukce ke způsobu domácí péče a seznámí Vás, jak včas odhalit případné komplikace a jak je řešit. Zároveň připraví propouštěcí zprávu pro lékaře, který Vás k hospitalizaci doporučil.

Při odchodu si pečlivě zkontrolujte, zda jste v nemocnici nic nezapomněli. Nemocnice doporučuje, aby Vám při ukončení hospitalizace pomohli blízcí a zajistili Vám pohodlný odvoz.

Jménem Klatovské nemocnice Vám dále přejeme brzké doléčení a rychlou rekonvalescenci. Doufáme zároveň, že jste byli s péčí u nás spokojeni.

Poděkování

Pokud chcete zdravotníkům vyjádřit vděk za dobře odvedenou práci a příjemné vystupování, využijte možnosti poslat děkovný vzkaz příslušnému oddělení např. přes kontaktní formulář (níže).

Pokud chcete vyjádřit vděk i nad rámec verbálního poděkování, lze podpořit finančním darem nemocnici. Informace k poskytnutí daru naleznete zde.

poděkování

Pošlete ošetřujícím poděkování nebo pochvalu. Rádi vzkaz předáme 

Zbývá 700 znaků

* Povinné položky

Poděkování, pochvaly

17. 1. 2025 Lucie L.
Mochtín
star star star star star
dětské, pediatrie - Dcera (14 let) byla hospitalizována s akutním zánětem slepého střeva, uprostřed noci operována - přístup chirurgů i lékařů a sester na dětském oddělení byl z našeho pohledu velmi profesionální, vstřícný, pečovatelský, často až mateřsky vřelý. Prostředí velice přívětivé. Celkovĕ si odnášíme velmi pozitivní zkušenost. Tímto děkujeme za navrácení zdraví naší dceři a skvĕlou následnou péči o ní.
Tým KN Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Rádi předáme na oddělení.
17. 1. 2025 Luboš K.
star star star star star
násl. péče, sociál. lůžka - Dobrý den, chtěl bych touto cestou znovu poděkovat vedení i celému týmu z oddělení následné péče. Nejen že mamince poskytli báječnou péči, dokázali jí vrátit k životu. Opět začala sama jíst, pít, komunikovat a chodit. Jednalo se o nejlepší péči, jakou jsem kdy viděl. Zrovna tak i celý kolektiv, který se ochotně věnoval mamince i mně kdykoli jsem něco potřeboval. Děkuji mockrát.
Tým KN Dobrý den, děkujeme za Vaše milá slova. Rádi předáme zprávu na oddělení.
13. 1. 2025 MK
Domažlice
star star star star star
porodnice - Děkujeme moc panu primáři a celému jeho týmu za veškerou péči jak u samotného porodu, tak následnou péči po něm. Všichni vždy byli velmi laskaví a ochotní se vším pomoci a jsou to lidé a odborníci na pravém místě :) Obrovskou výhodou je zde i bufet s velkým výběrem, kde je možnost si vzít cokoliv a kdykoliv :) Klatovská porodnice byla tou nejlepší volbou a při dalším porodu bych volila určitě znovu. Ještě jednou velké díky :)
Tým KN Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Rádi předáme panu primáři i ostatním pracovníkům na oddělení.
4. 1. 2025 Lukáš O.
Horažďovice
star star star star star
ORL - Dobrý den přeji. Touto cestou bych chtěl zpětně poděkovat panu primáři MUDr. Zdeňkovi Novákovi, paní doktorce MUDr. Kateřině Křížkové za jejich vysoce profesionální a nadmíru lidský přístup. Dne 24.11.2024 jsme byli s naším šesti letým synem Vítkem na pohotovosti ORL, kde mu museli píchat ucho kvůli zánětu. Náš syn má z doktorů panickou hrůzu, ale díky naprosto úžasnému přístupu obou zmíněných lékařů a také zdravotních sester to zvládl velice dobře. Takové chování, jako u Vás se v dnešní době jen tak nevidí a je důkazem toho, že Vaši zaměstnanci mají nejen dovednosti, ale také srdce a pochopení. Kéž by takových lidí bylo víc. Děkuji a přeji vše dobré.
Tým KN Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Rádi předáme na oddělení.
3. 1. 2025 Hana K.
star star star star star
ORL - Dobrý den, dne 24.12. jsem v podvečerních hodinách byla ošetřena na pohotovosti oddělení ORL, ráda bych touto cestou poděkovala MUDr. A.J.M. Almasri a zdravotní sestřičce za ochotu a vstřícnost, poděkování patří MUDr. D. Maksimové a MUDr. Z. Novákovi za následnou péči. S pozdravem H. K.
Tým KN Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Rádi předáme na oddělení.

Zápatí - další informace

esf eu MMR

©2025 Skupina Nemocnice PK
Created by Beneš & Michl.

× Jste s naší péčí spokojeni?
Prosíme, podělte se o vaše zkušenosti! Děkujeme.